What are you looking for?
2013-02-17

Maybelline Color Tattoo - On and on Bronze & Permanent Taupe

Дойде и моят ред да пиша за дълготрайните сенки на Maybelline - Color Tattoo.Има редица суперлативи за тях по нашите и чужди блогове и определено има защо - те наистина са разкошни!Аз си купих On and on Bronze, а в последствие и Permanent Taupe.
Сенките са в стъклено бурканче с пластмасова капачка на винт.Консистенцията на продукта е кремообразна и интересна - нито прекалено течни, нито прекалено твърди.Пръстът ми определено не "потъва" в бурканчето.Подходящи са за нанасяне както с ръка, така и с четка с изкуствен косъм. 
Цветът на On and on Bronze, както напомня и името е наситено бронзово с блестящ завършек.
Permanent Taupe от своя страна е другата крайност - напълно матов тоуп (сиво-кафяв) цвят. 
Докато On and on Bronze е подходящ за акцент на грима или цялостен летен грим по моите критерии, то Permanent Taupe е универсален цвят подходящ за всеки сезон и всеки грим.Нося го самостоятелно за ежедневен офис грим, както и за подчертаване сгъвката на клепача.За мен е една по-добра и лесна за работа версия на L'Оreal Color Rich L'ombre Pure Eyeshadow matte 106 - Breakin nude.
И двата цвята от серията Color Tattoo са наистина изключително издържливи.Не съм ги носила чак 24 часа, но за 8-10 часа без основа не мръднаха.По мое мнение им трябва няколко минути, за да засъхнат на окото.Дори когато направих суочовете на ръка, не можах да ги изтрия само със салфетка след 10-тина минути от нанасяне, т.е. трябва да се махат с дегримьор.
Определено съм много доволна от Maybelline Color Tattoo и ги препоръчвам с две ръце.
Цената им е 9,99 лв, а последно с Permanent Taupe се сдобих от дрогерия Лили на промо-цена 7,15 лв.
А кои са вашите любими цветове?

Add your comment

  1. От тези сенки имам точно тези два цвята. Не мога да повярвам, че кремообразната сянка ти е по-лесна за работа от прахообразната. Мен хич ме няма. Например как използваш Permanent Taupe за сгъвката на клепача?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. По-лесна ми е, когато я ползвам самостоятелно.Иначе в сгъвката я ползвам като всяка друга, просто иска повече блендване с по-жилава четка :)

      Изтриване


LATEST INSTAGRAMS