What are you looking for?
2015-02-27

Guerlain Gloss D'Enfer Maxi Shine - глос

Явно в момента съм на вълна продукти за устни, от които по принцип слабо се вълнувам.Реших да разнообразя с нещо малко по-луксозно и след прочутите Метеорити е ред на глоса Guerlain Gloss D'Enfer Maxi Shine.Аз си купих номер 462 Rosy Bang.
Глосът пристига в черна картонена опаковка, типична за продуктите на марката.Опаковката не е нещо особено, но си личи, че е от стабилна качествена пластмаса.Преживява разнасяне из дамската ми чанта без да се разтече.Стандартната за този тип продукти четка, която разнася леко продукта без да се разтича.Ароматът е на добре познатите виолетки от Метеоритите.
Консистенцията е лека и се нанася без никакви усилия.
Цветът е нещото, което ме грабна.Представлява полупрозрачна розова основа, в която има хиляди златисти частици.
На моите устни постигам полупрозрачно покритие и си личи страхотен стъклен блясък.Няма разтичане и най-важното лепнене.Усещането е като на балсам и усещам устните си хидратирани поне 3-4 часа след нанасяне.Като всеки глос не издържа дълго, но без да се храня или пия, блясъка се забелязва поне час.След това устните изглеждат лъскави, но без стъклен ефект.Златистите частици са съвсем фини и не се усещат, не дерат устните като продукти с едър брокат.
Въпреки високата цена 22£ (около 55лв) си заслужава глезотията.Не е must-have продукт, но ако имате възможност го пробвайте :)

Add your comment

  1. Ех, каква хубава глезотийка! Поздравления! :)

    п.с. можеш да участваш в givеaway-я ми на http://quitealooker.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Честито, Веси! С радост да си го ползваш :))) Много е красив :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много е красив и добре, че мирише на виолетки. Имах един Kiss Kiss глос, който миришеше ужасно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ужас!Аз не съм фен на аромата на виолетките, но поне е приятен :))

      Изтриване


LATEST INSTAGRAMS