What are you looking for?
2015-04-03

Essence I love Nude червило

Ето че и на българския пазар има нова лимитирана серия на Essence - I love Nude.Не знам дали ви се е случвало да сънувате продукт, но на мен ми се случи.Разглеждах уникални снимки на цялата серия в един немски блог и след това в ума ми се запечата червилото с номер 05 Cool nude.След като попаднах пред щанда на Есенс дълго се чудих дали да взема 03 или 05 и се спрях на второто.
Опаковката е изчистена и пластмасова.Досега не съм имала проблем с нея.На няколко места прочетох за специфичен аромат, но помирисано в гилзата не усетих нищо.След нанасяне на устните обаче се усеща ароматът на червилата от едно време.
Както виждате цветът е нюд с осезаем розов подтон.Това червило е най-тъмното от колекцията.
Нанася се без проблем, а за плътен цвят ми е нужно повторение.Не стои обаче на парцали и не лепне.Върху устните се усеща доста мазно в добрия смисъл на думата.Тъй като не изсушава, не успява и да подчертае несъвършенствата по устните ми за моя радост.
Червилото се води дълготрайно, но на моите устни издържа около час без да пия или хапвам.Добре е поне, че се изтрива равномерно.
Първата снимка по-долу върху устни е на естествена светлина, а втората със светкавица.
Червилото за цената си е добро и ми допада.Цената, на която го купих е 4,99лв.

Add your comment

  1. Този цвят много ти отива. И аз мисля скоро да разгледам новата колекция на Essence :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, ама с всеки пост снимките ти стават все по-по-по-по-красиви! <3
    Поспряла съм малко с покупките, ама изкушаваш с това ревю хахаха

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Бери <3
      Аз също съм намалила драстично покупките, но понякога не мога да се сдържа :D

      Изтриване
  3. Аз купих 03 и съм доста впечатлена от качеството! Добра покупка е!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, определено.Аз се колебах между 03 и 05, но твоето буквално се сливаше с устните ми и затова предпочетох 05.

      Изтриване
  4. Наистина стои много нежно, честита придобивка :)) И снимките - страхотни са :)

    ОтговорИзтриване
  5. Мен тази колекция не можа да ме впечатли много, въпреки че я чаках доста дълго време. Все пак си взех едно от червилата :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Колекцията наистина не е нещо невиждано, но е приятна :)

      Изтриване


LATEST INSTAGRAMS