What are you looking for?
2015-05-28

Bioderma Photoderm M крем за лице (маска на бременността)

Грижата за кожата в момента е приоритет номер едно в козметиката ми напоследък.В текущите ми любимци ви показах и кремът за лице, който в момента обожавам, защото покрива почти всичките ми изисквания.Герой на днешния пост е слънцезащитният крем Bioderma Photoderm M от типа на маска на бременността.
Дамите минали през вълнуващия момент на бременността знаят, че в този период кожата е предразположена към пигментни петна поради хормоналните нива и взаимодействието им с ултравиолетовите лъчи.Аз искам да избегна това неразположение и намерих решение в крема на Биодерма.
Опаковката е стандартна тубичка, от която продуктът се изкарва чрез изстискване.Затваря се стабилно и по време на пътуване не съм имала проблем с отваряне или изтичане.Кремът няма никакъв аромат.Bioderma Photoderm M е оцветен крем, който има златист цвят (Golden Colour) и се предлага само в тази разновидност.Цветът изглежда тъмен, но разнесен по кожата няма плътен цвят, а само изравнява тена и прикрива лека несъвършенства като пукнати капиляри например.За пъпки е необходим коректор.За съжаление в аптеката, от която го взех нямаше тестер и го купих на сляпо.Има следния състав:
Кремчето се разнася лесно, но консистенцията не е никак лека поради силните слънцезащитните филтри SPF 50+ / UVA 38.Трябва му поне 4-5 минути, за да попие в кожата и оставя един "сочен" финиш, който обаче не лепне.Ако искам кожата ми да е матирана, трябва да нанасям матираща пудра отгоре.В описанието пише да се ползва над дневния крем, но кожата ми продължава да бъде смесена към мазна въпреки бременността и ползвам Bioderma Photoderm M самостоятелно, а вечер залагам на дълбока хидратация.Продуктът е доста икономичен също така.
Въпреки, че през деня карам само с този крем кожата ми е добре подхранена и единственото, което ми липсва е матиране.При няколко месечно ползване мога да кажа, че нямам появили се пигментни петна или бенки по лицето, от което съм супер доволна.Вярно е, че не стоя постоянно на слънце, но в обедната почивка не пропускам разходките.Със сигурност не стои на лицето като маска, от което се притеснявах и е добра основа за грим.
Досега не съм забелязала да ставам на петна или цветът да изчезва.
Както вече споделих съм много доволна от крема и го препоръчвам на бъдещите мами, които искат максимална защита от слънцето. 
Цената, на която го купих може да видите на една от горните снимки - 27,12лв за 40 мл. продукт.

Add your comment


LATEST INSTAGRAMS