What are you looking for?
2015-11-18

H&M new autumn collection

Новата козметична колекция на H&M успя да предизвика истински фурор напоследък.Личи си старанието вложено в новата линия още от опаковките.Не мога да отрека, че изглеждат много стилни и забележими в черно-бялата гама.
От показаните във фейсбук продукти досега успях да си изградя мнение за червилото H&M Cream Lip Colour и лакът за нокти*.
По навик започвам с по-любимия продукт, а именно червилото H&M Cream Lip Colour в цвят Orchidding Me.То е в типично есенния цвят фуксия със сатенен финиш, който определено не смеех да нося до скоро.Вече ви споменах обаче, че наблягам на устните, за да прикрия недоспалия си поглед и не е страх да ходя с толкова тъмно червило дори през деня.
Червилото е с приятна и кремообразна консистенция, която се нанася лесно и нямам нужда от молив.Не се разтича, но подчертава недостатъците, така че устните ми трябва да са в добра форма.Харесва ми това, че не изсушава устните и не се усеща мазно и тежко.
Това, което ме впечатли в червилото е пигментацията и издържливостта му.Нанасям един-два слоя за плътно покритие (все пак е тъмен цвят и не искам да прозира или изглежда неравно) и то остава там с часове, въпреки хранене или пиене.След няколко часа блясъкът започва да изчезва равномерно, но цветът си остава попил в устните ми, макар и по-блед.След повече от 6 часа устните ми изглеждаха оцветени, макар и бледо.Цената на червилото е 17,99 лв, но предвид дълготрайността му я прощавам, а изборът от цветове е голям.
Лакът за нокти H&M е с лилав цвят и прозрачна опаковка.Четката му е средно широка, а за плътно покритие ми беше достатъчен един плътен слой.Изсъхва за около 20-тина минути и има приятен блясък дори без топ-лак, както може да видите на горната снимка.Като издържливост обаче не съм впечатлена - на моите ръце издържа 3 дни и започнаха да се лющят краищата.
Разнообразието от цветове е голямо, но цената от 9,90лв ми се вижда малко висока за този лак.
Скоро отзиви и за други продукти от колекцията. 

Add your comment


LATEST INSTAGRAMS